Nu är det sådär igen...

 Boooored!!! Det + sjukdom vilket gör att jag inte gjort så mycket annat än att ligga på soffan de senaste dagarna. Vill verkligen inte bli mer sjuk under höst/vnter heller så jag har sjukskrivit mig från jobb under helgen för att förhoppningsvis vara ordentligt fit for fight på måndag.
Brukar alltid vara igång fast jag inte är helt kry vilket i princip alltid resulterar i att jag ligger däckad på nytt efter ett par veckor. Eftersom jag ska ut på praktik nu så känner jag verkligen för att hålla mig på banan.
 Från det ena till det sjunde så skulle jag sååååå gärna vilja åka nånstans med H också. Vet bara inte när eller var, härligast vore ju att få åka nånstans nu under vintern, typ runt min födelsedag vore ju perfekt tycker jag. Well, well får väl se hur det blir med det. Vore kul att ha något att se fram emot i alla fall....

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0