Pity myself-day

 Idag tycker jag syn dom mig själv. Är sjuk, har ont i kroppen, det har för satan SNÖAT ute flera ggr idag plus att det är iskallt ute (och inne med känns det som), min älskling är i Borlänge och jobbar och kommer inte hem på två långa dagar till. Buhu is the word!
 Men jag får vara glad att det kom nu och inte förra veckan mitt i tentandet. Dock blir träningen lidande och det gillas inte. Jag vill också ha tid att gå till gymmet varje dag, varför har jag inte det för??? :-( Så idag har jag mest legat på soffan och frusit och tyck synd om mig själv som sagt, och det är så jag har tänkt att spendera resten av dagen också, så jag hoppas att det visas nått bra på tv. Kontentan av detta inlägg är alltså att det är himla synd om mig idag ;-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0