Va precis på´t igen och va blir det då...?

 FÖRKYLNING! *suck* Blev ingen träning alls förutom promenader förra veckan pga att jag var billös och denna veckan har jag hunnit med ett afropass och ett styrkepas och sen kom snor-pelle på besök :-( Trött jag bliiiiir, vill ju träna ju! Men det är väl bara att kurera sig på bästa möjliga sätt och hoppas att det går över fort.
 Är väl meningen att jag ska ta och boka uppföljning på min träning också (för sisådär en månad sen egentligen) men det får väl vänta lite det också då. Blir ju lite som att ta ett litet kliv tillbaka när man inte kan hålla igång som man vill, men å andra sidan så går det ju snabbare för varje gång att komma tillbaka till ursprungsläge och det är ju bra =)
 Nu får det nog ta och bli lite kvällmat och tv-tittande tror jag bestämt!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0