I kapp

 Sådär då var metoduppgiften gjord och inskickad (om än 1,5 dag försent) så nu är jag i kapp igen, känns bra. Var ju tur att jag fick lite uppskov med uppgiften, det tackar jag för, nu hoppas jag bara på att det blir ett G på den också så att jag slipper sitta med TVÅ metoduppgifter nästa gång.
 Så nu kan jag ägna resten av dagen åt annat än plugg, dock är boken jag läser just nu väldigt intressant så det kanske blir ett par sidor i den ändå ;-). Älsk ska iväg på galej i kväll så jag är gräsänka ett tag, så då ska jag nog bara ligga på soffan och kika på tv tror jag bestämt och kanske äta nått också =)
 Soft lördag med andra ord, härligt!



Min kisse kan också det här med att softa! ;-)

//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0