Hurtfaktor hög!

 I dag är jag på hugget minsann hehe. Har hunnit med ½ mils promenad på fm och ikväll väntar ett afrodanspass, nöjdheten är stor. Extra kul blir det när man faktiskt märker hur mycket bättre ens kondition blivit under de senaste månaderna, det är ju inget som i alla fall jag märker av sådär till vardags direkt men när jag får ta ut mig och sätta kondisen på prov så märks det en rätt stor skillnad, känns gôtt, löpspåret here I come! =)
 Innan det blir mera exercerande så ska det bli en tur på stan och en matbit med finaste Helén, härligt att solen kikade fram tillslut också, det gör det hela ännu trevligare. Kan alltså sammanfatta dagen hittills som alldeles strålande, och så håller vi tummarna för att den så förblir!
 Åh är alldeles vårkänslig idag ;-) Underbart, snart är den här på alvar och uuujjjanemäjjen va roligt vi ska ha då! :-)
 Have a löövely evening everybody!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0