Slutt!

 Ja då var termin 4 till ända då, bara ett en timmes seminarium i morgon sen är det officiellt sommarlov. Klar är jag med allt jag hade att göra av tentor och metoduppgifter också, så nu ska det bara skickas in. Faktiskt så tror jag att detta är en av de tentor som jag är mest nöjd med av nästan alla jag gjort, så nu håller vi tummarna för att det inte slutar i katastrof ;-) Överlever nog i och för sig ändå, har högskolepoäng nog att göra praktik två gånger om skulle jag tro, så jag har inget att oroa mig för =)
 Det verkar som att sommaren har kommit också, gôtt! Den ska jag njuta av så mycket det bara går! F.r.o.m. lördag väntar 6 dagars jobb sen är det lång helg, meeeen vad gör det när jag bara jobbar dag hela sommaren??? Inte ett skit rent ut sagt!!! ;-) Hittills trivs jag finfint på nya jobbet, de är så trevliga och goa mot mig så det ska nog gå galant detta kan jag tro.
 Det är gôtt å leva nu! ;-D

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0