1:a veckan gjord

 Så där ja, då har jag gjort första veckan på nya jobbet. Tycker att det har gått väldigt bra och det verkade som om brukaren också tyckte det, och det är ju en fördel. Känner att jag trivs jättebra där och dagarna bara flyger förbi, antagligen för att jag inte är van att jobba normallånga arbetsdagar kan jag tro. Och eftersom jag bara gör mån-tors så innebär det att det är helg för min del nu, sen har jag bytt jobbhelg 2-3 vilket innebär att jag nu har 4 långhelger på rad. Inga fel, inga fel ;-) Då kommer det iofs att straffa sig som så att jag bara är ledig 2 dagar på 16 i slutet av juli, men det får det vara värt. Det blir ju kulor som man kan göra mycket kul för i höst, en ny tatuering till exempel ;-) Annars erbjuder jag inte så mycket spänning, wellnesstentan är avklarad med ett G, känns grymt skönt och med tanke på vilken helvetestenta det var så är jag väldigt nöjd med det resultatet.  Har fortfarande inte riktigt avslutat skolan i tanken, får hela tiden känslan av att jag glömt att göra nån uppgift eller missat en tenta eller nått, men det vet jag med säkerhet att jag inte gjort. Engagemang i sina studier kallas det ;-P
 Så den här helgen ska jag verkligen bara vara och göra sånt som jag har lust med!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0