Tisdag helt enkelt...

 Det var det idag det, tisdag alltså. Dagen har gått i ledighetens tecken, lite disk, tvätt och fejjande här hemma är i princip allt jag tagit mig för, och lite plugg. I morgon är det tillbaka till verkligheten igen, kursstart för samtalsmetodik. Ser fram emot den kursen och har ganska höga förväntningar, hoppas jag slipper bli besviken.
 I dag fick jag mitt paket från sportamore också, mysiga myskläder innehöll det, passade perfa! Sen kanske jag råkade beställa en skinnjacka igår också, ooops! Ha,ha! En vårjacka som jag spanat på ända sen i våras faktiskt, och nu var det lite rea på den så jag tänkte att jag slår till. Så spörs det väl att se om den är lika snygg i verkligheten som på bild?!?!
 Kvällen kommer att gå i tvn´s tecken, två nya program som jag vill se börjar i dag, Sofias änglar och Den hemlige miljonären. Nu blidde det en timme i luren med bästa P också, trevligt, trevligt =)  Nu ska jag ta en sväng om i duschen och sen är det soffläge som gäller.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0