Mmm banan-choklad...

 Tro på fan att det nya proteinpulvret jag beställde i smaken banan/choklad var såååååå jävla god! Yam, yam! Smakade ungefär som bananaskids, en godissort som fanns när jag va yngre (vet ej om den fortfarande finns). Dock så var det ju så att det innehöll aspartam vilket jag inte gillar, men så hittade jag precis en annan sort från TopFormula som är aspartamfritt. Det finns i nästa exakt samma smaker och det är samma typ av protein så det borde ju inte vara så stor skillnad, så det blir det att skicka efter inom kort.
 Sen har jag också förgäves sökt efter sockerfria bars som man kan äta som mellanmål eller efter träning, men det finns tydligen icke att tillgå nånstans, tror jag hittade en men den sorten var svettdyr så det är inte aktuellt. Fick ett recept av en tjej i klassen i dag som verkade okej, så det ska jag prova framöver. Sen kom jag på att jag har ett eget sånt recept på "mellanmålskakor" eller vad jag ska kalla det, så jag slog upp det och insåg att de ju faktiskt inte var så superonyttiga som jag hade trott =) Såg även att det fanns ett helt gäng olika recept på bars med proteinpulver också, och det vore ju idealiskt, så jag får väl leta upp ett bra sånt också. Om du som läser sitter på nått bra recept så dela gärna med dig vettja!
 Lyckades slösa 70 onödiga spänn på tidningen Body också, och den var ju smått värdelös måste jag säga, förutom de artiklarna som handlade om forskning, dvs 3 stycken. Sen var det mest bilder på steroidfetton som hade smörjt in sig med olja och satt på sig minimaliska kallingar och trosor.   Känner att det inte riktigt är min grej och inte heller mitt mål med träningen, och antagligen ingen annan vardagssvenssons heller. Men då har jag lärt mig den läxan i alla fall så att jag inte behöver göra om misstaget.
 Nu blir det en kvällspromis här och sen ""barbak" =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0