Jävla knark!

 Gaaah! Har verkligen ingen motivation till att plugga inför denna tentan, den är bara som bortblåst. Fattar inte, detta är ju ett ämne som jag verkligen tycker är så otroligt intressant. Får väl sätta min lit till det jag redan vet i ämnet, och kanske försöka ha lite motiverande samtal med mig själv ha,ha. Jag har i alla fall lyckats dra igenom alla anteckningar en gång idag, alltid något.
 Tycker dock att det är rätt illa att vi har EN ledig dag innan tentan som är på torsdag, så teoretiskt sett så har vi bara en ordentlig dag på oss att läsa till tentan. Undrar om det egentligen får vara så?  Klart man läser under hela kursen men det är ju inte lika intensivt som just tentapluggandet, tycker att tre fria dagar innan borde vara minimum.
 Well, well jag ska försöka kliva in med positivt tänk på torsdag. Heja mig! =) Nästa kurs är det hemtenta som gäller igen, det känns faktiskt riktigt skönt kan jag säga!
 Nu ska jag googla recept och skriva veckomatsedel och inköpslista, duktiga tanten jag ;-D

//A

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Tyvärr får det vara så, tenta kan komma redan dagen efter men inte samma dag, har någon kollat upp. Håller med dej! Dela upp detta på två kurser istället!

Hejsveis!

2011-01-17 @ 22:05:29
URL: http://mittlivsommia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0