Inte riktigt vad jag planerat....

 Då var det en ny vecka med nya möjligheter då =) Helgen har spenderats hos vänner i Stockholm och det har varit mycket trevligt! Det var meningen att jag skulle kliva upp vid 06:00 i morse för att släpa mig till skolan, meeen så blev inte fallet. Var så himla trött så jag valde att ligga kvar, sen blev det en tur till stan i alla fall för att uträtta några ärenden och för att gå till gymmet och röra lite på fläsket ;-) Självklart hade jag också planerat in att jag skulle läsa lite kurslitterattur men så blev inte fallet heller eftersom jag och älsk åkte och handlade och sen blev det tvätthängning och matlagning och nu sitter jag här....
 Men i morron måste jag läsa för jag får inte låna boken längre än tills den 3:e, sugit :-/ Hoppas på att övriga böcker som jag beställt kommer inom kort, dock var ju den som jag känner att jag absolut måste börja med snarast slut i lager *suck* 
 Får väl göra det bästa av situationen, det ska nog gå bra detta också =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0