STRESS....

....är väl det som bäst beskriver hur jag känner just nu. Har lite småpanik för allt som ska hinnas med, vet inte varför egentligen för det har ju hunnits med förut under samma tidsperiod. Men det är väl sånt som blir ibland, får försöka så gott det går att tänka positivt. Känns grymt skönt att jag klarade senaste tentan i alla fall,
 Funny fact; vågen visade -1,8 kg i morse *yaay* och måttbandet visade -1 cm *yaay* Det går inte så fort, men det går ;-D Gillar träningen mer och mer och nu har jag till och med börjat längtat till gymmet, sen har jag flera andra små träningsutmaningar inplanerat också och även ett mål som jag hoppas ha uppfyllt tills i sommar nån gång, det ska bli kul.
 Till helgen väntas party med finaste Zarah också, ska bli såååå kul! *längtar*

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0