Samma lika och jag är nöjd

 Det kändes riktigt bra att ställa sig på vågen i morse och upptäcka att den visade +/- 0 med tanke på helgen överkonsumtion av kolhydrater. Det tackar vi för!
 Har upptäckt att jag blivit lite smått besatt av träning också, men det är väl bara bra i och för sig =) Just nu har jag tre saker på min "träningsönskelista" (tänk att man skulle ha en sån också, hade jag aldrig trott om mig själv för ett par år sen haha ;-P)

Jag vill ha ett par Reebok Easytone;
Easytone Go Outside Ii Reebok Skor grå/lila(sportamore)

...och en steppmaskin;

(sportamore)

Sist men inte minst vill jag ha en träningskortlek från cirkelträna.nu;



Ja det var den lilla listan det, får väl kanske börja beta av den så smått för det tillkommer ju grejer typ hela tiden ;-) Om nån rik barmhärtig samarit skulle råka läsa detta så är du varmt välkommen att sponsra min nya hälsosamma livsstil hehe!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0