Översvämning

 Har precis skurat upp en mindre insjö i mitt badrum, var tydligen nått vajsing med avloppskopplingen i golvet vilket gjorde att tvättmaskinen tyckte att det var en bättre idé att tömma vattnet ut på golvet i stället. Var väl inte riktigt så jag tänkt att spendera min förmiddag men nu är det gjort i alla fall. Det som jag egentligen ska göra och som jag VERKLIGEN ska göra är ju såklart att plugga. I dag står bilaga nr 2 på schemat, loggbok. Den är snart färdig i och för sig så om jag bara kan dra tummen ur arslet så ska vi att se att det kan vara kirrat innan klockan slår lunch.
 Har fått till en något så när tidsplanering för hur jag ska få ihop allt lagom till inlämning, synd bara att jag är så kass på att hålla mina tidsplaneringar (läs; det blir aldrig som man tänkt sig). Sen att det är 100 år sen jag hade hemtenta sist gör ju inte saken sådär jättemycket bättre, men det ska nog gå vägen detta också. Posotivt tänkande, positivt tänkande! ;-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0