Moody...

 Känner mig lite nedstämd så här på kvällskvisten, beror antagligen på stressen som har flyttat in i min kropp just nu och som inte kommer att lämna den förrän allt vad tentor och metoduppgifter heter är inskickat. Har i alla fall avklarat 50% av uppgifterna idag. Upptäckte dock till mitt förtret att jag glömt klicka i 1,5 radavstånd så jag fick fila om mitt snygg avslut på bokrescensionen lite, men jag har ju gott och väl kommit upp i sidantal i alla fall och det är ju bara positivt.
 I morgon är det dags att sätta igång med tentan på allvar, och förhoppningsvis är den färdig och fin på fredag så jag slipper sitta på jobbet och tänka på den.
 Ska nog ta och krypa ner tidigt idag med så jag orkar upp vi 7 i morgon också, så inte hela dagen har gått innan alla morgonbestyr är avklarade.
 Hoppas alla har en bra kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0