Moffat!

Jiiiiises vad vi har moffat i dag H och jag, gôtt som tusan. Var som tidigare nämnt på vin- och delimässa i dag och där fanns det ett och annat smarrigt vill jag lova.
Farligast av allt var ju givetvis det ätbara, och det fanns choklad mina vänner, det fanns choklad. Och fudge, det fanns fudge också, i massa smaker. Köpte faktiskt en påse med lakritsfudge som jag nu håller på och moffar i mig. Mår jag illa? Ja, det gör jag. Slutar jag moffa? Nej det gör jag inte. Varför blir det alltid så???? Självdisciplin = 0 när det kommer till det där, jag erkänner mer än gärna. Intalar mig själv att det är lika bra att dra i sig allt på direkten för det är ingen idé att spara för då kommer jag bara gå runt och tänka på att det ligger där i skåpet och sen äta upp det i alla fall, typ i morgon. Så det känns inte lönt. Dock måste jag ge mig själv en liten klapp på axeln då det faktiskt bara är under helgen som jag moffar och inte under veckorna, det är ganska bra för att va jag i alla fall =) Nä ni, nu ska jag moffa vidare här hehe ;-P

 Mmm... Annie D´s scottish fudge!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0