Minnen och lite annat

 Sitter och lyssnar igenom lite gammal musik, och säger bara jösses! Är det något som kan framkalla minnen hos mig så är det musik. Självklart både bra och dåliga minnen, men mest bra, och det är ju positivt. Det i kombination med att solen skiner ger mig ett strålande humör =)
 Åååhhh snart är det våååååår!!! Dock har jag redan deklarerat vår, så nu ska bara allt det vita, kalla och blöta bort från backen så är det kirrat sen. Då är det jag som ska inhandla löparskor och ge mig ut i terrängen. Det är ju tur att man bor där man bor så man slipper ha publik till sina svettiga ansträngningar att få fason på fläsket ha,ha,ha!!! ;-D
 Älskar verkligen vår och sommar, fick jag bestämma så skulle vi bara ha de årstiderna med undantag för jul och nyår, men det handlar ju bara om 5 dagar och det kan man väl överleva.
 Hoppsan insåg just att det var allt annat än att sitta framför datorn som jag skulle ägna mig åt i dag, meeeen det är ju ändp fredag och eftersom jag jobbar i helgen så är det i dag som är mig helg. Sen har jag faktiskt läst hela 6 kapitel i boken som jag har en recensionsuppgift på, trots att den är liiiiite väl överfilosofisk för min smak, men jag gillar själv uppställningen så det ska nog gå fort att komma igenom den.
 Jag får nog deklarera resten av dagen som positiva dagen, trots att den började med att jag blev skitsur på min karl i morse för att han tagit med sig hela majotuben till jobbet när jag tänkt äta ägg till frulle. He,he stackarn han har´t inte lätt han ;-P

//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0