Jovars....

 Har snart presterat dagens skrivmål på tentan som var 2 sidor, så jag är relativt nöjd i alla fall. Ska försöka få ner lite till innan jag ger mig för idag. Dock är det som om nån trycker på en knapp när klockan passerar 16 och jag blir hur seg i skallen som helst. Nästan som om jag vore programmerad på 07-16. I morgon blir det riktigt seriösa prestationer är det tänkt, har t.o.m. bokat ett grupprum på det tysta planet i universitetsbiblioteket, det ni ;-) Så morgondagen kommer att bestå av plugg och träning enbart, men det är väl gôtt att inte ha för mycket att göra också *ironi*.
 Sitter här just nu och funderar på om jag skulle ta och beställa litteraturen till nästa kurs kanske, det är nästan så jag kan höra hur plånkan skriker nerifrån väskan över de 1300 kronorna som ska pungas ut på det :-S
 Men nu ska jag först och främst fortsätta med lite skriverier på tentan, önskar också hitta lite självdisciplin så att jag på ett bättre sätt kan ägna mig åt det jag borde och inte åt det jag hellre vill!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0