Jag rekommenderar...

 Ska ni ut och käka i Karlstad någon gång så kan jag å det varmaste rekommendera restaurangen Via Appia. Jag och H var där och åt i går och det var verkligen över förväntan, fantastiskt god mat, trevlig personal och bra service. Kommer definitivt att bli fler besök där kan jag säga!
 Blir massa ätande denna helgen har jag märkt, i dag bär det iväg på vin & delimässa på CCC så middagen kommer antagligen att bestå av diverse provsmak och provdrick. Får en känsla av att jag kommer att äta mig mätt på chokladpraliner... hmmm undrar varför, jag som inte ens tycker om choklad (sa jag och ljög som aldrig förr) hehe. Såg att det även utlovades tequilaprovning så ni ska se att jag nog  blir lite på pikkalurven också haha, men är det helg så är det!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0