Hade det på tungan...

Det var nått jag skulle säga men vad det var det har jag tyvärr glömt. Minnet är inte riktigt vad jag önskar att det vore just nu, helst önskar jag att jag för tillfället hade ett fotografisk sådant så att jag bara kunde suga i mig det som står i kurslitteraturen. Men istället så sitter jag här och läser och läser och i morron har jag glömt mer än hälften :-/ *orättvist*
Den allra värsta stressen från gårdagen har i alla fall lagt sig nu, och jag har utformat något som liknar en tidsplan för hur jag ska hinna med att göra och lämna in alla uppgifterna i tid, låt vara att det kanske blir 3/3 kl 23:58 (23:59 är deadline) Men då är det inne i alla fall, och i tid dessutom!
I dag har jag också lärt mig ett nytt begrepp "hot på inspirationsnivå", det är nog nått som kan vara användbart i tentatider tror jag, så jag har bestämt mig för att införa det i mitt vokabulära bibliotek hehe ;-)
Nu tror jag bestämt att jag ska röra i ordning lite guacamole och göra zucchinichips (bara för att ha nått kul att göra när jag läser)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0