Ännu mera inlämning....

Ja då var chansera att vara social på någon front i princip helt bortblåsta då. Hade metodstrimma i dag och givetvis blev vi påprackade ytterliga en inlämningsuppgit, vet inte om jag ska vara ledsen eller glad för att vi inte läser 10 hp´s kurser?!??!? Sååååå till alla mina vänner, jag kommmer igen om ca 14 dagar (om det inte inte mot all världes förmodan skulle vara så att jag får nått ryck att råplugga och gör klart allt på 4 dagar) -Inte en chans tänker ni! Tror inte jag heller säger jag hehe ;-P Well, well life´s a bitch och det är ju ingen överaskning.
Längtar så otroligt mycket efter våren/sommaren också, efter uteserveringsmys med goda vänner och grillfester (drömde t.o.m. om att jag och en kompis hade grillfest härom natten haha) Det ska verkligen bli skönt med lite extra energi, som i alla fall jag brukar få när solen kikar fram på allvar. Meeen nu ska jag smida lite tattooplaner och sen kika på Sveriges mästerkock.

Kommer nog att känna igen mig i denna bilden inom kort!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0