Snart januari

Jag gillar verkligen inte vintern, speciellt inte nu när det ligger 1-2 dm blötsnö utanför dörren. Men just nu längtar jag efter januari, då är det dags att kicka igång livet igen, det sunda(re) livet då vill säga. Usch, det senaste halvåret har inte varit bra för kroppen. Men först ska det flyttas, om de nånsin kan tänka sig att bli klara med det där satans badrummet. Nu är det bara "inventarierna" kvar som ska in, och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att de fixar det på måndag. Ska bli spännande att se. Annat som ska bli spännande att se är om vi får in soffan vi köpt. Den kom i dag så det blir till att hämta den på söndag. Dock så kom den ju inte alls i så många delar som säljaren sa när vi beställde den. Han jag pratade med i dag sa "de säger alltid att det inte är några problem med den soffan, men det är alltid problem med den". Tack för det liksom! Meeeen det ska vi väl ordna det med på nått vänster.

I övrigt inget nytt, för mycket onyttigheter, för lite motion och för dåligt samvete som alltid!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0