Snart så...

 Då var det bara ett par timmar kvar tills jag ska träffa min blivande handledare då, det ska bli intressant. Om jag hittar dit förstås haha, men jag tror jag har koll på plejset i alla fall =) Ikväll väntas brevidgång på jobbet också, gött att ha nått att göra. Fattar inte att det ska vara så svårt att göra ingenting??? Eller jag gör ju just ingenting men känslan av rastlöshet finns där hela tiden, jag kan aldrig bara luta mig tillbaka i soffan och tycka att det är skönt att bara vara. De gångerna det händer är lätt räknade
 Om ett par veckor är det igång igen i alla fall, sen vad jag ska hitta på under dessa veckorna det spörs att se det. Kan ju hoppas att det blir kaos på nått av mina jobb så att de ringer in mig eller nått ;-P

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0