Jag ville ju ha nått att göra ;-)

 Jamen jorå såatt ;-) Snart är det dax att fara iväg till jobbet för att göra natt nr 2 den här veckan. Tur att jag hann gå brevid i hela 1,5 timme förra veckan iaf ;-) och att jag redan är bekant med stället. Kanske att jag också anmälde mig till en kvällskurs i spanska på universitetet också kanske jag gjorde ;-) Jag ville ju som sagt ha nått att göra. Det fanns platser kvar så vi får väl se om jag får en av dem och om jag är lika entusiastisk nästa vecka ;-P Men det vore faktiskt rätt kul, kan ju vara så att jag är lite mer sugen på att lära mig nya saker nu än när jag gick på högstadiet och skulle lära mig spanska första gången ^^

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0