Praktik!

 Idag fick vi lite konkret info om praktiken (den första hittills tror jag?) det är väl lite struligt på den fronten vad jag förstått, men vad det verkar så kommer vi att gå ut på vår praktik till hösten. Det ska bli spännande. Vi fick veta att vi får lämna 3 önskemål om ort/län och/eller specifik verksamhet som vi skulle vilja bli placerade inom. Jag har inte riktigt bestämt mig än men jag är rätt säker på att jag inte kommer att välja Karlstad i alla fall, det är säkerligen många som vill vara där och jag har ju ändå ungefär samma avstånd till andra kommuner + tillgång till bil så då kan väl jag lika gärna flytta på mig, känns som om att det kanske är större möjlighet att få vara inom en verksamhet som man verkligen vill om man är beredd att flytta lite på sig också, det är vad jag hoppas och tror i alla fall. Håller tummarna för att jag får vara i någon form av rehabiliterande verksamhet, det skulle vara så otroligt intressant!
 Well nog om det för nu, inte så stor idé att spekulera i det när man fått så lite info om det, det märks att se hur det blir.

//A
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0