Mysardag

Trots att det var 3 grader i stället för utlovade 12 när jag gav mig av i morse så gav jag mig f-n på att jag skulle ha min nya jacka, så nu har jag invigt den. Det var lite kyligt men det är smällar man får ta. Mamma och plastpappa har varit på besök i stan i dag så vi har strosat runt och shoppat och fikat, myspys trots vädret. Det blev inte så mycket shoppat dock för min del, nödvändigheter som fluorskölj och läppsyl fick följa med hem och så hittade jag ÄNTLIGEN ett par helsvarta tygskor med högt skaft för endast 299:- giller´t. Med tanke på att de jag beställd för 699:- var alldeles för smala för mina fötter och fick skickas tillbaka igen.
Tja det var väl det, nu ska jag ägna ett tag åt att vänta på middagen, älsk ska slå på stort och göra egen bea i dag, blir nog mumma i magen det kan jag tro.
Ha en bra fredag allesammans!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0