Lat jävel...

 I dag har jag varit produktiv på vissa fronter och mindre produktiv på andra. Vi har varit i stan och shoppat en hel massa trädgårdsgrejer och så har vi shoppat mat för veckan. Jag har krattat gräsmattan, ätit glass och lagat mat och duschat och druckit kaffe både en och två gånger. Vad jag inte har gjort är att skriva nått på tentan, och jag kommer inte att göra det nu heller så... Får bli morgondagens projekt. Även om jag inte blir helt klar tills nästa måndag så kommer jag i alla fall att kunna leverera nått som går att opponera på. Jag har i alla fall tolkat det som att det var det han ville ha in (eftersom han sa det!) Sista datum för inlämning är ju faktiskt 10:e maj, så ingen panik, inte denna veckan i alla fall.
 Nu ska jag titta på tv och äta en banan det blir bra det ;-))
Häj, häj!

//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0