Ser ju ljust ut detta

Här var det rappa ryck minsann. Satte mig med hemtentan direkt när jag kom hem igår och gjorde halva, andra halvan gjorde jag idag. Så nu är den klar och resnkriven. Sen om det är bra eller inte är ju som vanligt inte upp till mig tyvärr. Men på det stora hela så tycker jag väl att jag fick med det mest väsentliga. Vi fick inte skriva mer än max en sida per fråga nämligen, det är ganska svårt när det gäller psykologi kan jag meddela.

Så nu ska bara informationen inför salstentan fastna också, fast det tänker jag inte jobba på idag. Som tur är så finns världens goaste studiegrupp som man kan plugga tillsammans med till veckan. ska väl eventuellt slänga ett öga på en annan inlämningsuppgift som vi har fptt i morgon, men det tar vi då ;-)
Nu blev det mycket pluggprat, men, men så är det. I övrigt blir det bara slappfredag idag. Älsk är ute hos sina föräldrar och blir kvar där i natt så det är bara jag och djuren hemma. så det blir nog soffliggande som dominerar kvällen. Hade tänkt gå en promenix men icke, för det började regna. Så kul är det inte att promenixa ;-P

Ha en bra em/kväll allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0