Jo men så att... i morron då.

Då har det blivit dax för salstenta i morron då. Tycker inte jag gjort nått annat

än att läsa sen kursen började ändå känns min hjärna helt blank just nu.

Men det visar sig väl i morron. Har gjort en (enligt mig själv) mycket pedagogisk sammanställning

av de olika psykiska störningarna som ingår i den här kursen och även av de olika 

diagnosmanualerna, *duktigt* he,he. 

Det är i alla fall det som jag suttit och plöjt igenom x anatl gånger, sen borde ju nått ha fastnat

under tiden som jag skrev det!?!?

Det är konstigt det där tycker jag, om jag själv försöker komma på nått som jag läst om så är det helt

tomt, men om nån frågar då kan jag helt plötsligt en hel massa.

Hoppas att det blir samma effekt i morron, då är blir det inga som helst problem ;-)

Sen efteråt så väntar lunch med finaste vännerna Helén och Zarah ♥ blir finfint det! 

Nu är det snart dax att ta natta!


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0