En sak i taget!

I stället för att hetsa upp mig och hela tiden fundera på hur jag ska hinna med allt vad gäller skolan så gjorde jag nyss det smarta valet att ta en sak i taget =)
Vi har ett grupparbete som ska göras och sen en kombinerad sals/hemtenta.  Detta grupparbetet är lite invecklat pågrund av vårt val av ämne, och just nu känns det som att det är lite kaos med det. Fast vi brukar i och för sig alltid göra lysande ifrån oss, och gör säkert den här gången med. Men jag tänker göra som så att nu kör jag full fokus på grupparbetet tills det är klart och sen kör jag full fokus på tentaplugg. Förhoppningsvis går det in lite mer då, istället för att jag ska stressa mellan båda delarna och sen inte komma ihåg ett smack av vad jag läst i alla fall. Så blir det!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0