"Du ska ju jobba som vård- och stödsamordnare så du ska ha förståelse för sånt..."

Citatet i rubriken kommer från adminsistratören på min utbildning. Hon menade på att jag ska ha

förståelse för att läraren som rättat min tenta har överskridit tiden hon har på sig med över en  

vecka och det utan giltig anledning eller ens höra av sig om att det blir försenat, efter att HON gjort

sig genom att kommentera den och bedömma den UTAN att LÄSA den!

My ass att jag tänker ha nån förståelse för det, behandlar inte hon mig med respekt så kan hon ju 

glömma att hon får nån själv! Det irriterar mig nått så grymt hur hon betett sig, har svårt att släppa

det vilket kanske märks :-P

Vad skulle jag vara för slags vård- och stödsamordnare om jag bara gjorde som jag ville utan att ha

nån form av respekt för andra, utan bara tyckte att de skulle ha förståelse för hur de blir

behandlade och bemötta? Jo jag tackar jag det skulle va just snyggt det! Skulle nog blir arbetslös

rätt kvickt då misstänker jag!

Om man känner att man inte klarar av saker och ting så får man väl be någon annan om hjälp, eller?

Jag tycker också att vissa uppgifter i skolan är svåra, men lik förbannat måste jag lämna in dem i 

tid i alla fall, vilket jag tycker borde gälla alla, annars kanske man borde se sig om efter ett nytt 

jobb! Bara en tanke (ganska lång en).

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0