Blir i nått av med det idag inte...

...pluggande alltså. Aaarrgghh vilken dålig dag det blev idag kan jag säga, vilket även resulterade i huvudvärk som fortfarande sitter i. Men det är väl inte så mycket att göra åt, får ta nya tag i morgon. Hoppas att jag kan få lite klarhet i saker och ting då.
Har bara en enda föreläsning till veckan så jag ska nog kunna läsa ikapp, sen har jag ju helgen också, får väl ta och leka duktig student då ;-) Som jag sagt innan så är det ett väldigt intressant ämne, bara det att det är väldigt frustrerande när gammal skit ska hänga efter en, blir ju som lite svårt att koncentrera sig på allt det nya då, och det vill inte säga lite det.

Men för idag får det som sagt va nog, ingen idé när absolut inget går in, då måste jag ju göra om allt i morgon igen och det vill jag ju inte.

Ha en bra kväll allihop!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0