- 1,4

Tjohoo, i morse var det dax för veckans vägning, och det vara bara trevligt. Minus 1,4 kg visade vågen. Tack för det! Då har jag inte varit ute och rört på mig ordentligt på hela veckan heller ska tilläggas utan det är antagligen bara mitt försök till att hålla igen med socker och kolhydrater som har gett resultat. Är t.o.m. röda veckans första dag idag, bara en sån sak he,he. Brukar väl svälla en sisådär 4 kg då i vanliga fall ;-)
Bra bevis på att man inte behöver betala flera hundra i månaden för att ställa sig på en våg en gång i veckan och där emellan "äta vad man vill". 

Ja, det var väl bara det just nu =)

//A

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag tycker att man ska gå ner i vikt så att man kan hålla det i det långa loppet istället :) Jag betalar gladeligen för att kunna äta vad jag vill, men inte hur mycket jag vill. Och ändå gå ner i vikt, och behålla vikten sen (förhoppningsvis:P) Det funkar för mig, och alla har sina egna metoder som funkar för dom, bara man är nöjd! Hoppas det går bra för dig, jag hejar!! :D

2010-10-11 @ 19:43:56
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0