Woopsie...

Det blidde visst en liten nätshoppingspree, hoppsan så det kan gå ;-)
Men lite nytt smink, vitaminer och lite kläder behöver man väl alltid??? He,he.
Är ingen förmögenhet det handlar om så det kan jag att va värd. Blir ju lite extra kul att hämta posten denna veckan då, fast det är i och för sig nästan alltid kul. Jag är verkligen en "postnörd", lika kul varje gång, även om det bara är reklam. Räkningar å andra sidan är väl kanske inte så superkul, men det är ju ett brev som är till mig i alla fall ;-) Vad kallas den störningen tro? Postmani? Ha,ha!
I morgon är det dags för kursstart på kursen Psykofarmaka, jag hoppas på en intressant kurs och en bra föreläsare. Kursboken ser vid första anblicken extremt tråkigt ut, vi hade läsanvisningar på ett kapitel, som jag såklart inte har läst än, valde att göra annat på min sista lediga dag. Får väl ta tag i det i morgon (kanske, eventuellt, möjligvis ;-P)
Nu ska jag se vem som kniper sista finalplatsen i Biggest Looser!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0