Total förvirring i snökaoset...

 Hepp, då var man igång med en ny kurs då, som sagt. Men JÖSSES, detta kommer att bli knixigt känner jag, fick väl med mig en rad av värde från föreläsningen idag, som för övrigt var dryyyyyyyg, blev heller inte bättre av att läraren tvångsmässigt skulle harkla sig efter var tredje ord i FYRA TIMMAR! Funderade starkt på att erbjuda honom min vattenflaska där ett tag...  Jag hoppas att dagens disaster berodde på att just detta inte var hans område (neurobiologi, eller nått i den stilen var det) och att det blir bättre när vi ska ge oss in i psykofarmakans underbara värld nästa föreläsning ;-)
 Mtt under föreläsningen så började det såklart att snöa också (uuuuusssccchhhhh) jag gillar inte snö, och jag ogillar speciellt mycket att köra bil när det snöar (och är mörkt) vilket jag ska göra idag. Snökaos kan möjligen vara en liten överdrift, men det har kommit bra mycket i alla fall + att det blåser rätt bra. Yogatime ikväll igen också, det ska i alla fall bli gôtt. Jag sover verkligen som en stock efteråt, skönt med sovmorgon i morgon då också.
 I morgon väntar även inköp av doppresent till brorson och utkikning av nya glasögon. Jag har duktigt knåpat i hop en lista på 20 bågar som jag vill prova + att jag vill prova en del i olika färger, så allt som allt blir det väl ca 30 bågar. Min plan är att ge min fina lista till optikern så får hon/han plocka fram dessa till mig (får hoppas inte jag blir klassad som en knäppis haha) ;-)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0