Redan tråkigt...

Hmm... Bådar nog inge gott detta, har varit vaken i en halvtimme och jag är redan uttråkad och rastlös :-/ Det som står på schemat i dag är att läsa, läsa,läsa inför morgondagens salstenta. Meeeen jag vill ju göra nått!!! I kväll är det dax för yoga igen, men det är inte förrän kl 20 det, ska bli skönt! Det kanske är precis vad man behöver för att all info som man knökat in i hjärnan de senaste dagarna ska hamna på rätt ställe (hoppet är ju det sista som lämnar människan) ;-)
Efter tentan i morgon så väntar lite långledigt, ända tills på tisdag närmare bestämt. Då tänkte jag att jag skulle försöka hinna med att läsa en bok som INTE är kurslitteratur och så ska jag och älskling åka till julmarknaden på Mårbacka och till sist så ska jag avlägga visit hos min BGFF i Karlskoga för lite vin och filosoferande om livet ;-) Det kommer med andra ord att blir bra dagar! Sååå det är väl bäst att jag sätter fart med pluggandet.... Efter att jag bytt sängkläder och startat en tvättmaskin :-P

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0