Prima

Mår prima idag, trots friskt intag av vin igår (och varit passiv rökare till nästan ett helt paket Marlboro menthol) jag luktade dock inte så gott i morse pga ciggen, men det rådde ju en dusch bot på. Är riktigt nöjd över att jag fixade att sluta röka, för det är ingen hit alltså.
Nu väntar jag på att maten ska bli klar innan jag svälter ihjäl (risken för det är iofs rätt minimal, men hungrig det är jag!) Sen blir det en tur till H´s farmor. Vi har intre träffats än trots att jag och H varit i hop i 1,5 år snart och förlovade i ett par månader nu, så det är väl på tiden ;-)
Sen blir det nog inte så mycket mer aktivitet en söndag som denna misstänker jag, lugnt och gôtt bara. Inga fel det heller! =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0