Nämen tack för det!

Tjohoo, det blev en bra dag i dag trots snön. Fick reda på att jag fått godkänt utan komplettering på båda metoduppgifterna. Tack för det säger jag! Önskvärt vore att det med detta hade anlänt lite motivation till fortsatta studier, fast det har det då inte gjort, så jag får vänta ett tag till he,he.
Fick med mig 4 bågar hem från optikern idag också, så nu får vi se om det blir nån av dem, Har fastnat helt för ett par i alla fall, så nu ska jag bara ha ett par som är lite mer diskreta också. Får be H om lite smakråd =)
Som pricken över i i dag så ska jag laga en riktigt go "bonnmiddag" stekt fläsk, bruna bönor och potatis. Uuuhhh så gôtt! Prutt, prutt! Ha,ha ;-D

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0