Julklapp till mig själv =)

Julen är ju en konsumtionshögtid av extrema mått, man ska köpa, köpa, köpa åt allt och alla. Men det kan nog va så att man lätt glömmer bort sig själv lite tror jag, hur många av er köper julklappar till er själva? Det tänker ialla fall jag göra i år, det har jag förtjänat tycker jag! ;-)
Tänkte kosta på mig ett mineralsmink-kit från Tikei + nya borstar. Eller kosta på och kosta på, det är inte så jättedyrt men det är grymt bra smink väl i klass med t. ex I.D´s mineralsmink som kostar många hundra mer än detta. Rekommenderas starkt, till alla!  Massor av färger och nyanser att välja på så det finns nått som passar de flesta =)


Stort Foundation Kit
Ni hittar allt på www.tikei.se

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0