I morron är det dan´ före dan´(*29)

 Snart julafton altså med andra ord ;-) Tjohoo! I morgon har jag och H varit tillsammans i 1,5 år också, stört va fort det går, men det har varit en alldeles underbar "resa" ♥
 Well what´s new pussycat? Inte mycket kan jag meddela, det är i princip bara plugg som gäller. I dag kände jag att denna tentan nog inte blir så krånglig som jag trott, dels för att läraren sa att vi skulle fokusera på våra anteckningar, åhörarkopiorna fårn föreläsningarna och instuderingsfrågorna och dels för att han redan har svarat på dessa instuderingsfrågor vilket innebär att jag slipper flera dagars plugg he,he. Dock har jag svårt att se meningen med att han svarat på dem och inte vi studenter, vi hade nog lärt oss mer på det, men inte mig emot just nu.
 Annars är det nog nada är jag rädd, inte direkt hollywoosglamour här inte, men jag är rätt nöjd ändå. På söndag är det skyltsöndag här i stan och då ska jag fixa resten av alla julklappar, det ska bli gôtt. Då slipper jag för en gång skull att trängas med svettiga, hagalna, otrevliga människor dagen innan julafton, och kan sitta hemma och sippa glögg och ha det bra istället :-)
 Nää nu ska jag nog ta och måla mina klor innan det är dags att dra iväg på veckans yogapass, hoppas inte jag blåser av vägen på väg in till stan, det blåser storm ute :-S

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0