Då var det helg åter igen då!

 Vi gillar helger, speciellt dem då vi är lediga ;-) I dag blidde det lussekattsbak inför kommande adventsfikor m.m goda blev de kan jag avslöja. Snart är det färdigpyntat här hemma, bara det viktigaste av allt som saknas nu; ljusstakarna och stjärnorna, dock fannas det inte en lampa i en enda en av dem och ljusstaken för levande ljus har jag faktiskt ingen aning om vart den tagit vägen som jag hoppas att H hittar den i nån flyttkartong hemma hos hans föräldrar i morron.
 Ikväll blir det ensammys i soffan framför idol, finaste är i väg på pubkväll. Kände inte riktigt för att följa med, orkade inte göra mig i ordning och allt och så är det kallt ute, brrr! Då är det mysigare att sitta inne i myskläder och pälstofflor tycker jag (och alla andra små tanter där ute) haha ;-P
 Idol blir för hela slanten och antagligen nån film också.

Ha en bra kväll allihopa!


Jag hejar på denna killen! Idols bästa nånsin tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0