2 år och 9 dagar

Blir som alltid lika fascinerad över hur fort tiden verkar rusa förbi. Insåg förut att det är 2 år sedan jag började blogga, jösses! Det är både kul och hjärtslitande att läsa igenom alla inlägg, det har ju trots allt blivit ett par hundra.
Tycker faktiskt att detta (bloggandet) är ett väldigt bra sätt att bevara minnen på. Man har ju skrivit om en massa saker som man sen glömt bort, men när man då läser så minns man igen. Visst, okej, jag medger att alla minnen inte är lika roliga. Men jag tror att det är viktig att även kunna minnas sånt som har varit obehagligt eller tråkigt, om inte annat i bearbetande syfte.
Oj, oj va nostalgisk jag blev he,he ;-) Nu ska jag snart ta och pallra mig iväg in till stan för ett yogapass, det ska bli skönt. God sömn att vänta i natt då för det brukar bli effekten. Lycka att va ledig i morgon, kanske får jag nått pluggat då också för det var inte utan att jag tror att jag kanske fick ett korn av struktur under föreläsningen idag (missförstå mig rätt ni som vet vad jag pratar om, jag menar inte struktur på själva föreläsningen haha ;-P) 

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0