Vissa bryr sig om politik och andra om skor.

Jag tillhör de sistnämnda ;-) Mina skor som jag beställt kom äntligen idag, yaay =) Ända hem i brevlådan till och med. Vi gillar lantbrevbäraren! Så nu ska jag bara gå in dem.

Annars idag då, ja ni har inget planerat direkt. Tänkte glänsa lite och läsa kurslitteratur, bara för att liksom *skryt, skryt* ;-) Men böckerna är faktiskt ganska intressanta.
 
Ska ladda batterierna inför i morgon också, för då väntas det ju utgång med världens bästa brudar. Det va alldeles för längesen så det ska bli riktigt kul! Hoppas på lite solsken så att vi kan dricka GT i solen på "the place to be". Lovely! Och så lättpåverkad som jag blivit på senaste så blir det nog extra lovely ha,ha! :-D

Nix, nu ska jag ge mig ut i förrådet för att gräva fram ännu fler skor!

Hoppas alla får en bra dag!



shoes.jpg I LOVE shoes image by CareyXORobin

Underbar bild ;-)

(http://www.photobucket.com)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0