Vilket flyt!

Jag gillar flyt, när allt flyter på kvickt och smidigt och man får gjort det man hade på listan. En sån dag va det idag =) Efter föreläsningen tog jag en tur på stan för att jag skulle inhandla;

A. En topp inför helgens utgång (svart, enkel, inte för dyr)
B. En ny foundation (inte för tunn, inte för tjock och med spf)
C. Tillbehör till helgen i butiken med den gröna skylten ;-)

Jag tror inte det tog en timme ens innan jag hade betat av allt. Och var nöjd med resultatet, för att inte säga mycket nöjd. Hittade en topp på rean för det underbara priset av 50:- Foundation hittades också, och det visade sig att jag hade en rabattkupong på 20% som gick ut idag. Och på gröna skylten så hade de tagit in massa smarriga sommarnyheter som nu ska testas.

Har även lämnat in tentan och lämnat tillbaka böcker som jag inte behöver längre. Så nu kan jag stanna hemma resten av veckan med gott samvete. Tänkte läsa lite kurslitteratur inför nästa kurs så att jag inte har så mycket att göra då =)



Tjingeling!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0