Sunny sunday

Hääärligt med sol idag! =) Min pappa och hans mamma har varit här idag. Första gången de träffade H. Alla överlevde he,he. Så nu är hela träffa-släkten-persioden över (vi har varit i hop i 1 år denna månaden) ;-P
Men,men man kan inte hinna med allt jämt!

I övrigt har det inte hänt ett dugg idag (söndagssyndrom) Hade tänkt bli färdig med tentan, men motivationen försvann, så jag tar resten i morgon. Rör sig inte om så mycket så det är inte hela världen. En kompis ska få läsa igenom den i morgon också, då kanske man får lite nya idéer.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen i soffan, hoppas på att det är nån bra film på nån kanal. Tycker vi har hur många som helst, men det är aldrig nått att se. De vill bara åt våra pengar, de snikna jä****na! :-P
Men med tanke på vad som skedde i veckan (att min brukare gick bort) så ser det mörkt ut på pengafronten :-( Lönen som jag skulle fått i juni blir ju inte utbetald eftersom schemat upphör på direkten när nån dör. Och att jag inte ens kan köpa toapapper skiter ju K-d kommun gladeligen i. Hade tänkt att ta en trip till nått varmt ställe i höst, men inser att jag antagligen kommer att få stanna på hemmaplan i år igen, deppad och jävlig.

Well, well får försöka ta dagen som den kommer så får man se vad som händer.

Ha en bra kväll allihop!

//A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0