Sommarkväll...

Inte utan att jag tror att vi haft årets andra sommarkväll här i Värmland i dag. Gôtt som attans! En bit över 20 grader har det varit och vi har spelat kubb och fikat ute. Kan inte annat än att älska det, och med goda vänner dessutom!

Nu blir det lite kvällsmat i stugan i form av knäckemacka och O´boy he,he (slutet av månaden vet ni ;-P) Men det är inte fy skam. Efter det ska jag kika efter lite sommarkläder till mig och H tänkte jag, lite shorts och t-shirts kan sannerligen behövas om temperaturen har tänkt att fortsätta uppåt (vilket jag hoppas)

Inte allt för sent så ska jag ta och dyka ner under täcket och förhoppningsvis somna rätt fort. Universitetet och en fika med bästa Helén står på schemat i morgon.

Hoppas alla får en trevlig kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0