Mors dag!

Verkligen strålande väder i dag och det var ju passande. Har varit "back in my old town" och hälsat på mami. Vi tog en promenix på stan, fikade och köpte glass som vi åt i solen. Gottgottigottgott! 
Av mig fick hon två stycken strutar med Åre-choklad, det blev uppskattat =)

Skulle även ha hälsat på min bror också, som fyller år idag. Men han hade legat och spytt hela dagen, så han fick snällt fira sin födelsadag på egen hand. Spysjukan = värre än döden. Brrrr, det värsta som finns! Så det får vi ta en retur på. Nu blir det väl dock ingen visit förrän på festivalen i mitten på juli, men,men så är det. Bättre sent än aldrig! =)

Nu ska jag ge mig ut på en långpromenix innan jag tar kvällen.



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0