Minst sagt maffigt!

Puh! Började en ny kurs på uni idag, neuropsykologi. Jösses är bara förnamnet på första föreläsningen. Den handlade om nervceller och signalsubstans. Mycket intressant, tro det eller ej. Men guuuud vad mycket information att ta in. Det verkar i alla fall vara en bra föreläsare den här gången (tack för det) Och en sak är säker; Hon brinner verkligen för sitt ämne! =)

Så nu ska jag försöka smälta all info och sen plöja igenom ett kapitel eller två. Insåg att det bara var att byta strategi på mitt läsande och börja med den fetaste boken först för den var tydligen viktigast! Men det ska väl inte vara några problem, är ju kort vecka denna veckan så jag går bara i morgon och sen är det "ledigt". På onsdag väntar grillning och mys med studiegruppen, ska bli så himla roligt! Och till helgen är det marknad här i lilla hållan hi,hi. Har aldrig varit på den så det måsta jag ju spana in. Och på fredag bär det iväg till Gunnarskog för att träffa L och J som är nere på besök från Östersund.

Så jag har alltså en rätt trevlig fortsättning på veckan att vänta =)



Nervcell =)
Jag erkänner att jag blev rätt fascinerad idag he,he.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0