Då var det helg då

Och sen är det bara tre föreläsningar + en tenta kvar och så är första året gjort. Det har gått så otroligt fort, och det har varit himla kul =)

Ska göra mitt bästa för att bli klar med allt nästa vecka, så att jag får en vecka helt ledigt innan det är dax att börja jobba. Inte utan att jag är lite nervös, det är mycket nytt att hålla reda på. Får hoppas att jag gör rätt. Ska i alla fall göra mitt bästa, svårt att göra mer.

I dag har jag inhandlat biljett till Arvikafestivalen också, så nu är det bara att räkna ner. Det ska bli grymt kul! 49 dagar kvar om jag inte minns fel =)

Till Arvika ska jag redan på söndag eftersom det är mors dag och så fyller broder år med.

Men nu ska jag avsluta min kaffekopp och sen blir det plugg för hela slanten ett tag innan det är dax för en promenix!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0