Bara vara dag.

Klev inte upp förrän kl 11 idag, riktigt skönt. Var inte igår jag gjorde det. Känns bra att veta att jag för en gång skull inte har någonting som jag måste göra, absolut ingenting. Brukar få lite småpanik annars om jag bara sitter i soffan och lata mig, men det hoppar vi idag =)
Baka ska jag göra, för det är kul, och gott ;-) Det blir kolapaj är det tänkt. Har aldrig gjort den förut så det ska bli kul att se hur det blir.

Sen blir det säkert lite städning också. Har insett att ju äldre jag blivit desto roligare har det blivit att städa. Vem trodde att man nånsin skulle tycka att det va kul? Jag hatade verkligen att städa när jag var yngre, kunde knappt städa mitt eget rum om inte mamma tjatade hål i huvudet på mig. Usch, det kanske hör till åldreskrisen (jag som fick min 25 årskris när jag var 19 ha,ha) Då är väl det här början på 30 årskrisen. :-S

Nej fy, det vill jag inte tänka på nu. Drar på musik och gör detta till en bra dag!



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0